Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Γέμισαν τα σχολεία μας από μετανάστες

290510-arapakiΤου Χριστόφορου Πετρίδη

Τα επίσημα στοιχεία που εξασφάλισε ο «ΕΚ» από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, μιλούν από μόνα τους. Είναι τρομακτικά. Μεγάλο ποσοστό μαθητών στα ελληνικά σχολεία, που υπερβαίνει κατά πολύ το 10%, είναι αλλοδαποί. Η Ελλάδα συρρικνώνεται λόγω υπογεννητικότητας, την ώρα που οι αλλοδαποί αυξάνουν και πληθύνονται, με την ανοικτή πλέον ενθάρρυνση της πολιτείας. Στην Αττική, οι αλλοδαποί γενικότερα φαίνεται να υπερβαίνουν κατά πολύ πλέον το 20% του πληθυσμού του Λεκανοπεδίου. Υπενθυμίζουμε ότι το 2011 είναι έτος απογραφής του πληθυσμού και κάποιοι στο Μαξίμου βιάζονται πολύ...

Νηπιαγωγείο: Πάμε να δούμε τους αριθμούς: στα δημόσια νηπιαγωγεία, τη σχολική περίοδο 2008-09, από τα 128.319 παιδιά, τα 15.447, ήταν αλλοδαποί (το κόστος για τους τελευταίους το επωμίζονται αποκλειστικά οι Έλληνες φορολογούμενοι, οι οποίοι σημειωτέον, αν και εργαζόμενοι, πολλές φορές δεν βρίσκουν θέσεις για τα παιδιά τους λόγω της παρουσίας και της χορήγησης προτεραιότητας στους αλλοδαπούς). Αυτό σε ποσοστό μεταφράζεται ως 12,03%. Οι παλιννοστούντες ήταν μόλις 1122, ήτοι 0,87%. Αν δεν είναι τα παραπάνω Βατερλό για τον Ελληνισμό, αν μάλιστα ληφθεί υπόψη ότι το σχολικό έτος που ακολούθησε (2009-10) το ποσοστό των αλλοδαπών, αυξήθηκε, τότε τι είναι; Στην Αττική, από τα 29.900 παιδιά του νηπιαγωγείου την ίδια περίοδο, τα 5.335, ήταν αλλοδαποί, ήτοι ποσοστό 17,84%! Πολύ πιθανό ήδη να έχει αγγίξει, αυτή τη σχολική χρονιά, το 20%! Προσέξτε τώρα: στο Νότιο Αιγαίο, από τα 4.125 παιδιά που φοίτησαν την ίδια περίοδο στα δημόσια νηπιαγωγεία, τα 713, ήταν αλλοδαποί, ήτοι ποσοστό 17,28%! Επικίνδυνο πολύ, για αραιοκατοικημένη και ακριτική περιοχή. Στα Ιόνια, 3041 Έλληνες μαθητές στα δημόσια νηπιαγωγεία και 533 αλλοδαποί, ήτοι 17,52%! Στην Πελοπόννησο, από 7.790 παιδιά στα δημόσια νηπιαγωγεία την ίδια περίοδο, τα 1238 είναι αλλοδαποί, ήτοι ποσοστό 15,89%! Στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, από 5730 παιδιά, οι ξένοι είναι 808, ήτοι 14,10%. Η Ελλάδα εποικίζεται και αν συνεχιστεί απρόσκοπτα η εθνολογική της αλλοίωση, θα αλλάξει πολύ.

Δημοτικό: Την περίοδο 2008-09, στα δημόσια δημοτικά σχολεία της χώρας, φοίτησαν 568.797 μαθητές, εκ των οποίων οι 58.332, είναι αλλοδαποί, ήτοι ποσοστό 10,25%, με τους παλιννοστούντες μαθητές να είναι 5.212, ήτοι 0,91%. Στην Αττική, τα ποσοστά είναι τρομακτικά: από τους 166.908 μαθητές, οι 22.105 είναι αλλοδαποί, ήτοι ποσοστό 13,24%! Στα Ιόνια, που αν συνεχίσουν έτσι, θα περάσουν δύσκολες ώρες, από τους 11.881 μαθητές, οι 2016 είναι αλλοδαποί, ήτοι, αν είναι δυνατόν, 16,96%! Στην Κρήτη, από τους 40.460 μαθητές, οι 4.547 είναι αλλοδαποί, ήτοι 11,23%. Στην Πελοπόννησο, από τους 31.888 μαθητές, οι 4.367 είναι ξένοι, ήτοι 13,69%. Στη Στερεά Ελλάδα, από τους 26.674 μαθητές, οι αλλοδαποί είναι 2.869, ήτοι 10,75%. Στην Κεντρική Μακεδονία, από τους 110.099 μαθητές, αλλοδαποί είναι οι 9.068, ήτοι 8,23%.

Γυμνάσιο: Στο Γυμνάσιο, την ίδια περίοδο, σε σύνολο 316.998 μαθητών, οι 28.713 είναι αλλοδαποί, ήτοι 9,05%, με τους παλιννοστούντες να είναι 4.327, ήτοι 1,36%. Στην Αττική, παρατηρούμε και πάλι υψηλή συγκέντρωση αλλοδαπών. Από τους 97.878 μαθητές, οι 12.629 είναι αλλοδαποί, ήτοι 12,90! Στα Ιόνια, από τους 6.651 μαθητές, αλλοδαποί είναι οι 756, ήτοι 11,36%. Εκεί, τα πράγματα είναι πλέον πολύ σοβαρά. Στην Πελοπόννησο, από τους 16.376 μαθητές, οι 1.698 είναι αλλοδαποί, ήτοι 10,36%. Στην Κεντρική Μακεδονία, από τους 58.086 μαθητές, αλλοδαποί είναι οι 4.209, ήτοι 7,24%. Η χαμηλότερη συγκέντρωση αλλοδαπών μαθητών παρατηρείται, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, στη Δυτική Μακεδονία, όπου απλά η ανεργία σαρώνει και δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας και οι αλλοδαποί δεν μπορούν να εγκατασταθούν.

Λύκειο: Από τους 210.701 μαθητές στα λύκεια της χώρας την ίδια περίοδο, οι 9.229 είναι αλλοδαποί, ήτοι 4,38%, με τους παλιννοστούντες να είναι 2.262, ήτοι 1,07%. Η μεγαλύτερη συγκέντρωση αλλοδαπών μαθητών Λυκείου παρατηρείται, που αλλού, στα Ιόνια, όπου από τους 4.494 μαθητές, οι 322 είναι αλλοδαποί, ήτοι 7,16%, την ώρα που στη Δυτική Μακεδονία εκ των 7.068 μαθητών Λυκείου, μόλις οι 83 είναι αλλοδαποί, ήτοι 1,17%. Στη Δυτική Ελλάδα επίσης, από τους 13.670 μαθητές, μόλις οι 372 είναι αλλοδαποί, ήτοι 2,72%. Στην Κεντρική Μακεδονία, από τους 37.222 μαθητές, αλλοδαποί είναι οι 1.259, ήτοι 3,38%. Τέλος, στα ΤΕΕ-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, από τους 84.364 μαθητές, οι 8.094 είναι αλλοδαποί, ήτοι 9,59%.

Έλληνες, ξυπνάτε!

Η κατάσταση είναι τραγική Τα νούμερα άλλωστε, μιλούν από μόνα τους. Αν συνεχιστούν όλα αυτά, με τους αλλοδαπούς να καμουφλάρονται πλέον ως Έλληνες πολίτες στα σχολεία μας, ιδιαίτερα μετά το νόμο που πέρασε το ΠΑΣΟΚ, θα χάσουμε μεσοπρόθεσμα τον ίδιο τον έλεγχο της χώρας. Υπόψη ότι το 2011 θα γίνει απογραφή πληθυσμού, με πολλούς αλλοδαπούς να αποκτούν ελληνικά ονόματα. Η εθνολογική αλλοίωση της χώρας και δη στο Λεκανοπέδιο όπου διαβιεί το ήμισυ του πληθυσμού, είναι πλέον παραπάνω από ορατή και προοιωνίζεται μεγάλα δεινά για τη χώρα και το έθνος. Το Λεκανοπέδιο, κινδυνεύει να μετατραπεί σε ένα απέραντο γκέτο, οι Έλληνες κάτοικοι του οποίου θα δοκιμάζονται από την εγκληματικότητα αλλά και από ασύμβατες με τον πολιτισμό μας συμπεριφορές και πρακτικές. Καιρός λοιπόν να ξυπνήσουν κάποιοι από το λήθαργό τους και να απαιτήσουμε όλοι μαζί την απόσυρση του εθνοκτόνου νομοσχεδίου που πέρασε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, πριν να είναι αργά για τον τόπο και για την ελληνική οικογένεια.

Τα στοιχεία του υπουργείου είναι τρομακτικά...

Η κατάσταση στα δημόσια σχολεία, τη δαπάνη λειτουργίας των οποίων καλύπτει ο φορολογούμενος με το υστέρημά του, έχει φτάσει στο απροχώρητο. Στην Αττική, σχεδόν 18% των παιδιών στα δημόσια νηπιαγωγεία είναι αλλοδαποί. Στο Δημοτικό, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 10,25%. Στο Γυμνάσιο 9,05%. Άραγε, ποια θα είναι τα αντίστοιχα ποσοστά το 2020;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters