Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Α. Φραγκουδάκη-Θ. Δραγώνα, Χ. Νικοπούλου-Ε. Νικόπουλος: Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων;


Η Άννα Φραγκουδάκη, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι η κυρία που μαζί με τη Θάλεια Δραγώνα υλοποίησαν στη Θράκη το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων. Η κυρία αυτή "αισθάνθηκε την ανάγκη" να παρέμβει στο θέμα που δημιουργήθηκε με τη Χαρά Νικοπούλου με άρθρο της στα ΝΕΑ. Φυσικά, στο άρθρο δε γίνεται πουθενά λόγος για την αδικαιολόγητη υποχρέωση των Πομάκων και των Ρομά να διδάσκονται στα μειονοτικά σχολεία την τουρκική γλώσσα.

Η πομακική και η ρομανί, ως γνωστόν, δεν έχουν
ΚΑΜΙΑ σχέση με την τουρκική γλώσσα. Γιατί άραγε στα πλαίσια του προγράμματος εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων δεν έγινε καμία μέριμνα διδασκαλίας και των άλλων μειονοτικών γλωσσών από τις κυρίες που το υλοποίησαν; Δεν έφτασαν τα 7, περίπου, εκατομμύρια ευρώ που κόστισε το πρόγραμμα μέχρι το 2007 για την έκδοση εγχειριδίων στις δύο αυτές γλώσσες; Δεν γνώριζαν ότι χρόνια τώρα οι τούρκοι -εκμεταλλευόμενοι βέβαια και τα λάθη και την αδράνεια των Ελληνικών κυβερνήσεων- προσπαθούν να "εκτουρκίσουν" τις δύο αυτές μειονότητες; Δεν αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο από την σταδιακή αύξηση των τουρκοφρόνων στην περιοχή;

Ακόμη και από παιδαγωγικής απόψεως είναι απαράδεκτη η παράλειψη (;) αυτή. Αρκεί να σκεφτείτε ότι το παιδί μιας Πομακικής οικογένειας μιλάει στο σπίτι πομακικά, στο δρόμο ελληνικά, ενώ στο σχολείο μαθαίνει τουρκικά, ελληνικά και μια ξένη γλώσσα!!!


Αγαπητοί αναγνώστες, τα παραπάνω συνοψίζουν σε λίγες γραμμές το θέμα με τη Χαρά Νικοπούλου. Οι εγκάθετοι του τουρκικού προξενείου έκαναν μια χαρά τη δουλειά τους εκεί,
άλλοτε τρομοκρατώντας του Πομάκους και Ρομά και άλλοτε στέλνοντας τα παιδιά τους με υποτροφίες να σπουδάσουν στην άλλη πλευρά του ποταμού, ακόμη και στη Β/θμια εκπαίδευση. Όταν η Χαρά τους άνοιξε την Ελληνική αγκαλιά που φαίνεται ότι είχαν ανάγκη, αυτοί ανταποκρίθηκαν με θέρμη. Η Χαρά, όμως, έγινε αυτομάτως "κόκκινο πανί" για το προξενείο και τους εν Ελλάδι πράκτορές τους. Τα υπόλοιπα που η Α. Φραγκουδάκη μας λέει είναι "προφάσεις εν αμαρτίαις" (αν όχι αμαρτίαις, σίγουρα πάντως πρόκειται για σημαντικές παραλείψεις)...

Ακολουθεί η απάντηση του Ε. Νικόπουλου στην Α. Φραγκουδάκη


ΜΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΔΑΣΚΑΛΑ
"Το να ακολουθείς και να κάνεις σήμερα βίωμά σου και τρόπο ζωής την ευσυνειδησία, τη φιλοπατρία, την αγάπη στο λειτούργημα που ασκείς και την υλοποίησή του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σημαίνει εξ ανάγκης ότι υποκινείσαι από σκοτεινά, άδηλα και ταπεινά ελατήρια.
Το να μπαίνεις στην αίθουσα διδασκαλίας με τους μικρούς μαθητές σου και να δίνεις όλο σου το είναι, όλη σου την ψυχή για να τους μάθεις τα πάντα για την Ελλάδα και να τους μεταλαμπαδεύσεις τον ελληνικό Πολιτισμό, τις αθάνατες ελληνικές αξίες και ιδανικά, την ένδοξη ελληνική ιστορία, για να τους διδάξεις και γνωρίσεις όλους αυτούς που θυσίασαν τη ζωή τους και έχυσαν ποταμούς αίματος για να ζούμε και ν' αναπνέουμε σήμερα ελεύθεροι μέσα σε μία δημοκρατική κοινωνία, υποδηλώνει ότι οι προθέσεις σου είναι άλλες, όχι αγνές, όχι αληθινές, όχι ειλικρινείς, χαρακτηρίζεσαι δε ως εθνικιστής, φασίστας και ακροδεξιός. Το ν' αντιστέκεσαι με όλες σου τις δυνάμεις και όλα τα νόμιμα μέσα που έχεις σε όλους όσους θέλουν να αλλοιώσουν την εθνική ταυτότητα των μικρών μαθητών των μειονοτικών σχολείων και από Έλληνες Μουσουλμάνους να τους μετατρέψουν σε Τούρκους Μουσουλμάνους γενίτσαρους που θα προβαίνουν, άθελά τους, μέσα στην ελληνική επικράτεια, μέσα σε χώρους λατρείας και εκδηλώσεων όχι μόνον σε παραληρήματα ανθελληνικού μίσους, αλλά και σε άκρως φιλοτουρκικές εκδηλώσεις σημαίνει ότι ανήκεις σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο και έχεις πολιτικές βλέψεις.
Δυστυχώς, όμως, έτσι σκέφτονται ΜΟΝΟΝ οι στενόμυαλοι έλληνες πολιτικοί, που μέσα στη σκέψη τους δεν υπάρχει καμία άλλη λέξη πλην του Πολιτικού Οφέλους, του Κέρδους και του συμφέροντος με κάθε τίμημα και κάθε θυσία. Δεν χωράει ο νους των πολιτικών ότι το να είσαι Έλληνας, το να ζεις σαν Έλληνας, το να αγαπάς την πατρίδα σου και να υπακούς στο Ελληνικό Σύνταγμα, αναπτύσσοντας πολίτες με εθνική συνείδηση, είναι Χρέος όλων μας και δε σημαίνει ότι προσμένεις κάποιο πολιτικό όφελος και κέρδος.
Η Χαρά Νικοπούλου είναι ελληνίδα ΔΑΣΚΑΛΑ, είναι εκπαιδευτικός, με βαθειά αγάπη για τους μαθητές της όπου κι εάν βρίσκονται αυτοί, προσηλωμένη ολοκληρωτικά στο εκπαιδευτικό της έργο και καθήκον.
Η Χαρά Νικοπούλου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ καμίας πολιτικής ταμπέλας, γιατί δεν ανήκει πουθενά, παρά μόνον στην Ελλάδα και την ελληνική εκπαίδευση. Είναι η Ελληνίδα ΔΑΣΚΑΛΑ, με τη βροντερή φωνή και την καθάρια ψυχή, γαλουχημένη με τις αρχές και τα ιδανικά που της εμφύσησαν η ΔΑΣΚΑΛΑ μητέρα της και ο δικαστικός πατέρας της, τα οποία δεν είναι συνυφασμένα με τη θολότητα, την αθλιότητα και τη σκοτεινιά της πολιτικής.
Η Χαρά Νικοπούλου έχει την αγάπη, το σεβασμό και την εκτίμηση ΟΛΩΝ των Ελλήνων και δεν έχει την ανάγκη καμίας πολιτικής επιβράβευσης ή πολιτικής σκέπης. Ανάγκη της και Άγχος της είναι να έχει την ΑΓΑΠΗ και τη Λατρεία των μαθητών της. Είναι το μέγιστο βραβείο για τον Έλληνα Δάσκαλο και αυτό το έχει απλόχερα, γεμίζοντάς την χαρά, ικανοποίηση και ηθική δικαίωση.

Η Χαρά Νικοπούλου είναι Ελληνίδα Δασκάλα, Ελληνίδα Εκπαιδευτικός και θα παραμείνει στην ψυχή και στην καρδιά όλων μας ως Δασκάλα και τίποτα άλλο, όσο και εάν για κάποιους αυτό είναι ακατανόητο".

Ευτύχιος Νικόπουλος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΗΜΝΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΘΝΟΣ

Το ΕΘΝΟΣ σχηματιζεται απο δυο βασικους παραγοντες,την ΦΥΛΗ και την ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.Λεγοντας <φυλη>,εννοουμε την<καταγωγη>-οτι πρεπει δηλ.τα ατομα του Εθνους να εχουν κοινη καταγωγη.Δεν αρκει να εχουν αυτα<συνειδηση>
περι κοινης καταγωγης.Δεν αρκει δηλ.να πιστευουν στην κοινη τους καταγωγη,αλλα να εχουν πραγματι κοινη καταγωγη.Διοτι ΜΟΝΟΝ η κοινη καταγωγη-η κοινη<φυλετικη υπαγωγη>-συνεπαγεται ΚΟΙΝΟΥΣ κληρονομικους χαρακτηρες,αρα κοινα πνευματικα στοιχεια.Οταν υπαρχει κοινη καταγωγη,τοτε υπαρχουν κατα το μαλλον η ηττον κοινη γλωσσα,κοινος πολιτισμος,κοινη θρησκεια,κοινα ηθη,κοινη ιστορια.Αυτα τα δευτερογενη στοιχεια δεν αποτελουν,το καθενα ξεχωριστα,απαραιτητο στοιχειο συγκροτησεως Εθνους.Εν τουτοις ολα αυτα,οταν συνυπαρχουν,συντελουν στην συνοχη της κοινοτητος,στην δημιουργια δηλ.ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ-του δευτερου παραγοντος συγκροτησεως του ΕΘΝΟΥΣ.ΕΘΝΟΣ ειναι επομενως ο ομοειδης φυλετικως λαος,που εχει συνειδηση της υπαρξεως του.
''Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Αυτή η σημαία στα μάτια τα δικά μας συμβολίζει τους Αγώνες όσων πολέμησαν, εργάστηκαν,θυσιάστηκαν, δολοφονήθηκαν, σκοτώθηκαν και έζησαν με πρώτιστες αξίες εκείνες της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης και της Πατρίδας. Αυτούς που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην αιώνιο πανύψηλο φρούριο του Ελληνικού Πολιτισμού. Δεν είναι ικανή καμία βουλή, κανένα κράτος και κανένας πολιτικός ή κεφάλαιο να την ξεφτιλίζει και να την ξεπουλάει καθημερινά. Οι δειλοί τη βλέπουν με φόβο. Οι προδότες σαν πανί. Οι αστοί σαν ύφασμα. Οι άνανδροι την καίνε. Μα εμείς τη βλέπουμε σαν τη Μάνα που καρτερεί να μας δεί να εκπληρώνουμε τα όνειρα μας. Τα δικά μας,τα δικά της, του Γένους.

ΛΟΓΙΑ ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ




















"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος." (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)

ΕΘΝΙΚΟ ΠΕΙΣΜΑ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

''Δεν θελω να πεθανει το Εθνος μου,το Εθνος αυτο, που τοσα εκαμε στην ζωη του, το εξυπνο,το τοσο ανθρωπινο. Για να το φυλαξω απο τον θανατο πρεπει τωρα να το καμω πεισματαρικο στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ,στον ΕΘΝΙΣΜΟ, ας ειναι και υπερβολικο το αισθημα που θελω να δωσω στους Ελληνες. Μονον ετσι θα ζησει το ΕΘΝΟΣ.''

''Σε οποιους με κατηγορουν η με περιγελουν, γιατι τους κεντρω το Εθνικο τους αισθημα και τους μιλω αποκλειστικα,θα λεγω:Λοιπον θελετε να πεθανει το Εθνος σας;Αν το θελετε,πεστε το καθαρα,μην κρυβοσαστε''

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Η ΡΗΣΗ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



πισταμνους πρς εδτας τι δκαια μν ν τ
νθρωπείῳ λγ π τς σης νγκης κρνεται, δυνατ δ
ο
προχοντες πρσσουσι κα ο σθενες ξυγχωροσιν.

κατά την συζήτησιν των ανθρωπίνων πραγμάτων το επιχείρημα του δικαίου αξίαν έχει, όπου ίση υπάρχει δύναμις προς επιβολήν αυτού, ότι όμως ο ισχυρός επιβάλλει ό,τι του επιτρέπει η δύναμίς του και ο ασθενής παραχωρεί ό,τι του επιβάλλει η αδυναμία του"

ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε89

Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου


28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 - ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ Ι. ΜΕΤΑΞΑ

http://4.bp.blogspot.com/_NuhZMDR5O28/S_qK4rCNqWI/AAAAAAAAATQ/FgeBEEMBpt0/s400/%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%9C%CE%95%CE%A4%CE%91%CE%9E%CE%91%CE%A3.jpg

“Η στιγμή επέστη που θα αγωνισθώμεν διά την ανεξαρτησίαν της Ελλάδος, την ακεραιότητα και την τιμήν της.
Μολονότι ετηρήσαμεν την πλέον αυστηράν ουδετερότητα και ίσην προς όλους, η Ιταλία μη αναγνωρίζουσα εις ημάς να ζήσωμεν ως ελεύθεροι Έλληνες, μου εζήτησε σήμερον την 3ην πρωινήν ώραν την παράδοσιν τμημάτων του Εθνικού εδάφους κατά την ιδίαν αυτής βούλησιν και ότι προς κατάληψιν αυτών η κίνησις των στρατευμάτων της θα ήρχιζε την 6ην πρωινήν. Απήντησα εις τον Ιταλόν Πρεσβευτήν ότι θεωρώ και το αίτημα αυτό καθ’ εαυτό και τον τρόπον με τον οποίον γίνεται τούτο ως κήρυξιν πολέμου της Ιταλίας κατά της Ελλάδος.
Έλληνες
Τώρα θα αποδείξωμεν εάν πράγματι είμεθα άξιοι των προγόνων μας και της ελευθερίας την οποίαν μας εξησφάλισαν οι προπάτορές μας. Όλον το Έθνος θα εγερθή σύσσωμον. Αγωνισθήτε διά την Πατρίδα, τας γυναίκας, τα παιδιά μας και τας ιεράς μας παραδόσεις. Νυν υπέρ πάντων ο αγών.


Η ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ

Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος
είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.
Να καταστρέψεις τα βιβλία του,
την κουλτούρα του, την ιστορία του.
Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία,
να κατασκευάσει μια νέα παιδεία,
να επινοήσει μια νέα ιστορία.
Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός
για να αρχίσει αυτό το έθνος
να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.
Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του
θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα.


Μ. Κούντερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΛΑΣΓΟΣ: 26 ΧΡΟΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ.

free counters